Odzież robocza z nadrukiem jako element budowania wizerunku firmy

Odzież robocza

Pracownicy są wizytówką firmy i to jest oczywiste. Powinni być nie tylko zadbani i schludnie ubrani, ale zachowywać się na najwyższym poziomie, zgodnie z powiedzeniem: jak cię widzą, tak cię piszą. Strój pracowników bywa różny. W niektórych firmach obowiązuje dress code. Jednak nic nie zastąpi nadruku firmowego na odzieży pracowników, ponieważ jest on ważnym elementem budowania jej wizerunku.   Niestety wielu przedsiębiorców o tym zapomina i skupia się jedynie na prestiżu strony internetowej, wizytówek, materiałów reklamowych i kampaniach promujących markę; wyposażeniu biura i pojazdach firmowych. Oczywiście wspomniane elementy, budują wizerunek, ale dużo wyższym kosztem, niż odzież robocza z nadrukiem.

 

Firma godna zaufania

Odzież robocza z logo firmy ułatwia identyfikację pracownika i wzbudza większe zaufanie. Im lepiej jest wyposażony, tym robi lepsze wrażenie na kliencie. Ubranie można dopasować do pory roku, warunków atmosferycznych i wykonywanego zawodu. Nie ma jednego uniwersalnego stroju, ale są możliwości wyboru najodpowiedniejszego dla danego pracownika. Koszula, bluza, spodnie robocze, kamizelka, t-shirt i kurtka to zestaw, który sprawdzi się o każdej porze roku. Oprócz stroju firma Poligraficzno-Reklamowa Patrz, oferuje torby bawełniane z nadrukiem, które stają się w ostatnim czasie doskonałym nośnikiem reklamy. Klient zanosi ją wszędzie, bezwiednie reklamując markę. Na torbie można umieścić naprawdę dużą reklamę, co jest bardzo istotną sprawą. Nadruki nanoszone są na tkaniny metodą sitodruku lub termotranferu, w zależności od wielkości zamówień.

 

Naprawdę warto reklamować firmę na odzieży

​Firma zawsze potrzebuje reklamy. Oczywiście na początku swojej działalności szczególnie o to zabiega, żeby pozyskać pierwszych klientów. Jednak na każdym etapie rozwoju musi promować produkty lub usługi. Przedsiębiorcy wydają krocie na reklamy. Internet pęka w szwach od reklam. Na ulicach już nie ma wolnej przestrzeni od banerów czy bilbordów reklamowych, skrzynki pocztowe są zapełniane ulotkami, samochody oklejane reklamami firm itd. Wielu przedsiębiorców pomija jednak praktycznie darmową reklamę na odzieży roboczej. Jeśli nawet jest jakieś logo na ubraniu, to w przypadku nieznanej firmy na rynku, jest praktycznie bez znaczenia. Dlatego tak istotne jest, żeby odpowiednio wykorzystać powierzchnię na ubraniach roboczych, dla wypromowania firmy.