Jakie materiały wykorzystać, aby stworzyć ciekawą witrynę wystawową?
Stworzenie atrakcyjnej wizualnie wystawy sklepowej jest ważną częścią każdego biznesu. Dobrze przemyślana aranżacja pomaga przyciągnąć klientów, stworzyć niezapomniane wrażenia, a nawet zwiększyć sprzedaż.
Zasady tworzenia witryny wystawowej
Duże znaczenie ma m.in. wybór odpowiednich kolorów, które zwracają uwagę i wyróżniają witrynę spośród innych przekazów. Ważne jest również to, aby sprawdzić, czy wszystko wygląda spójnie – upewnij się, że elementy są rozmieszczone w estetyczny sposób, który przyciąga uwagę, nie będąc zbyt przytłaczającym.
Dodatkowo witryna:
- musi być czytelna, ciekawa i przyciągająca,
- powinna z daleka informować o aktualnych promocjach,
- musi być wydrukowana w wyrazistych kolorach.
Materiały do tworzenia witryny reklamowej
Jakie materiały najlepiej sprawdzą się na witrynach reklamowych? Warto wykorzystać przede wszystkim naklejki z folii, plakaty papierowe, lightboxy podświetlane i bryły ze styroduru.
Spośród wymienionych opcji szczególne znaczenie mają m.in. naklejki z folii. Mogą one przybierać formę naklejek z folii kolorowych ciętych na ploterze lub naklejek z folii drukowanej. Druga z opcji pozwala na uzyskanie nieograniczonej grafiki w wyrazistych kolorach. Można tworzyć zdjęcia, napisy, a nawet przejścia tonalne kolorów. Dodatkowym atutem tego rodzaju naklejek jest nieograniczona wielkość i kształt.
Na uwagę zasługują także wspomniane plakaty papierowe. Dla przykładu plakaty wydrukowane na papierze satynowym 200 g doskonale sprawdzą się jako reklama na witrynie. Elementy wieszane na listwach aluminiowych pozwalają na eksponowanie dowolnej grafiki w wyrazistych kolorach. Szczególnie ciekawe są duże, widoczne z daleka plakaty, które mimo swoich rozmiarów są dostępne w korzystnej cenie. To pozwala na częstą wymianę ekspozycji.