Dlaczego potykacze reklamowe są doskonałym środkiem przekazu?
Dzisiejsza reklama opiera się w dużej mierze na działaniach prowadzonych w internecie. Wciąż jednak dużą pomocą są także tradycje formy przekazu, które skutecznie przykuwają wzrok i zachęcają do określonego działania. Przykładem mogą być potykacze reklamowe. Czym one są? I z czego wynika ich skuteczność? Na te i inne pytania odpowiadamy w naszym artykule.
Czym są potykacze reklamowe?
"Potykacze reklamowe" to ciekawa nazwa, która jednak dobrze określa charakterystykę tego typu reklamy. Potykacze reklamowe są bowiem wysokiej jakości konstrukcjami ustawionymi w dobrze widocznym miejscu, znajdującym się w pobliżu ruchliwych lokalizacji. Zwracają uwagę przechodniów, a niekiedy trzeba je nawet ominąć, dzięki czemu są mocno zauważalne. Potykacze mogą być wykorzystywane w wielu sytuacjach, a szczególnie cenią je właściciele barów, restauracji i kawiarni.
Dlaczego potykacze reklamowe są skuteczne?
Aby potykacze reklamowe były skuteczne konieczne jest wykorzystanie wysokiej jakości konstrukcji, która jest odporna na uszkodzenia mechaniczne i szkodliwe czynniki zewnętrzne. Dzięki temu potykacz nie straci swojego dobrego wyglądu nawet przy intensywnym użytkowaniu.
Jednak z jakich jeszcze powodów warto wykorzystać to rozwiązania? Oto kilka z nich:
- potykacze są dobrze widoczne – nawet ze sporej odległości,
- umożliwiają zamieszczenie najważniejszych informacji, takich jak logo firmy oraz adres strony internetowej,
- są wyjątkowo stabilne, a przy tym łatwe w transporcie,
- występują w różnych formach m.in. jako potykacze jednostronne i dwustronne,
- doskonale współgrają z działaniami promocyjnymi prowadzonymi w internecie,
- są atrakcyjne cenowo i sprawdzą się nawet w przypadku firm, które dopiero zaczynają swoją działalność,
- na uwagę zasługuje także łatwość aranżacji: są funkcjonalne, dzięki czemu można je ustawić w praktycznie każdym miejscu.